Savonlinna,

Kommentoi...

Simo, profiilikuva
Simo

Turnaukseen ilmoittautuneiden lista on kansiossa Savonlinna 2024. HC65+ on sarjassa 70+, mutta ilmeisesti saa olla pari alaikäistä (esim. Into ja Vesa). Pelit on 25.-26.7. (to-pe).
Seppo vetää tän kuten viime vuonnakin. Mulla on kesä niin buukattu etten pääse mukaan. Nyt vaan tähtipelaajia IN! Otetaan jostakin yksi kesäjää pelikuvioiden hiomista varten kunhan on saatu porukka kasaan. Samalla voi miettiä mennäänkö pelaamaan ja voittamaan vai vaan pelaamaan.

Seppo, profiilikuva
Seppo

Sopisko sellanen,et vikalle vuorolle .eli to 25.4 vois tulla kaikki halukkaat,siis yli 20+2,kuten Nybben matsissakin,minäkin olisin tulossa ja jutellaan Savonlinnasta lisää.Pankaa nimiä in ja varmoja outteja kans.Onko Lätsä lähdössä ?Lopullinen lähtömäärä on 10+1,älkää huomioiko tän hetkistä 8 lukua,peruja tulee ehkä ja lopullinen valinta tavoitteen mukaan.

Simo, profiilikuva
Simo

Tehdään niin.

Harri, profiilikuva
Harri ilmoittautui in

Ikä viikkoo vaille 66

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot